Re: DRI, Mach64... Em faig un cacau.

El 05/04/2005 a les 21:33 +0200, Marc Bres Gil va escriure:
> escric per a exposar un problema que tinc, de concepte i després
> d'aplicació. Us explico, tinc un portàtil compaq armada de fa uns quants
> anys, i duu una tarja gràfica ATI rage mobility, que segons he trobat per
> internet, es compatible amb els drivers de mach64. Hi tinc instal·lada una
> debian testing amb nucli 2.6 baixat de l'apt, o sigui que no l'he recompilat
> per res.

Jo tinc un portàtil que té gairebé 4 anys i duu una ATI Rage Mobiliy M3.
Funciona amb el driver "ati" que ve inclòs amb les X

Has provat amb aquest driver? Aquestes són les seccions que em sembla
que són rellevants del meu xorg.conf:

Section "Module"
	Load	"GLcore"
	Load	"bitmap"
	Load	"dbe"
	Load	"ddc"
	Load	"dri"
	Load	"extmod"
	Load	"freetype"
	Load	"glx"
	Load	"int10"
	Load	"record"
	Load	"speedo"
	Load	"type1"
	Load	"v4l"
	Load	"vbe"
	Load	"xtt"
EndSection

Section "Device"
	Identifier	"ATI Technologies, Inc. Rage Mobility M3 (AGP)"
	Driver		"ati"
	BusID		"PCI:1:0:0"
	Option		"AGPMode" "2"
EndSection

Section "DRI"
	Mode	0666
EndSection

Ara va amb xorg i kernel 2.6.10... però fa 4 anys naturalment eren
altres versions que no recordo, i ja funcionava... La única cosa que
trobo a faltar a aquest driver és que no suporta múltiples "heads", o
sigui que no pots fer servir simultaniament un monitor extern amb
xinerama.

El glxgears em mesura uns 833 FPS, que no és cap virgueria però està
prou bé.

--
pep