Re: VNC

Imagino que el protocol al que et refereixes és l'nx. Es molt molt millor que el thightvnc, realment pots treballar a gust amb una adsl ( be amb la meitat d'ella fins i tot ). Hi ha una versió lliure del protocol : freenx i una versió comercial www.nomachine.com. Val la pena provar-ho.

Ramon

Orestes Mas wrote:

Crec que la versió lliure que usa les millors tècniques de compressió és
la "tightvnc". Així que jo no m'hi escalfaria massa el cap i usaria
"tightvncserver" i "xtightvncviewer" (almenys això és el que jo estic
usant i em permet treballar remotament sense problemes (amb ADSL) des
del PC de casa amb l'escriptori del PC de la feina)

Després hi ha un protocol nou que no recordo com es diu, però que em
sona que era mig propietari. Sento no poder ser més precís. Si realment
t'interessa ja miraré de repassar el meu històric.

Orestes.

En/na Josep Roca ha escrit:

Hola:

Vull executar un programa que està en un win 2000 des d'una màquina linux (debian sarge) utilitzant vnc. Però al buscar al google vnc, hi ha un munt de versions i no se molt be quina utilitzar. Algú me podria orientar de quin fer servir que estigui en win i debian o és que tots són compatibles entre si. Inclús dintre de debian ni han varis. Tot un embolic!!

Gràcies i salutacions. Pep Roca.