Ha faltat el Sr. DHCPDiscover, tant bo com era.

Hola, El DHCPDiscover ha mort. Aquest preciós element de l'arrancada del meu sistema, ha faltat. Es queda buscant un "interval" que li faça cas, però sembla ser que el router passa d'ell (tot i que ell s'esforça). La meua Debian s'ha quedat afònica, li han tallat la xarxa, és pitjor que la castració. Què puc fer? Què hauré tocat? Quin fitxer del /etc o /proc m'està fent la punyeta? A qui li he de pegar dues galtades (o un parell de Ctrl-C's) ? Des de Windows, lamentablement, vos estima, Pau Climent.