Re: locales-nfs

El dj 03 de 03 del 2005 a les 08:56 +0100, en/na rpb va escriure:
> He reinstalat el sistema, (sarge 32) després d'un desastre d'intent
> d'instalar
> pure64 , com explico en unaltre fil, i s'han solucionat els problemes
> amb nfs
> (???), ara tinc transferències sostingudes a 1 Mb/s, que no és una
> bala però
> molt millor que les 5 K/s d'abans... i és més o menys el que conseguia
> amb la
> Mandrake. Suposo que es pot millorar remenant la configuració de nfs.

Doncs jo m'he quedat amb les ganes de saber q devia ser... vaig estar
buscant una aplicació q em deia si la ethernet estava en full o half
dupplex, pq no fos això, però no la vaig trobar.
Aprofito per demanar si algú em pot dir com saber-ho :P

Sort!
--
  Albert Sellarès        GPG id: 0xB88C621A
  http://www.wekk.net    whats_up@jabber.org