Ubuntu en un PIII (sense usuari creat)

Wuenes!!

Dues cosetes.

Primera
He instalat per veure com anava una ubuntu a un pc modest que tenia
per casa (PIII 450Mhz 256 RAM). M'ha donat algun problema a la
instalacio. He aconseguit instalar-lo posant el parametre linux
ACPI=off. Si no ho posava sortien coses de l'estil de Kernel Panic. Em
podrieu explicar pq passava aixo??

Segona
No he aconseguit crear un usuari (Em donava algun error que no he
pogut llegir, entava les dades correctament, pero no hi havia manera
que funciones) i ara em trobo que no se com entar al sistema. Alguna
idea.

Aquest missatge l'escric desde el propi pc, he fet rular una CATix que
tenia per casa.

Moltes Gracies!!