Construccio de paquets debian

bones!
com que se que per aqui hi ha gent que ja s'ha barallat abans amb la
contruccio de paquets a debian, aqui va la meva pregunta.

tinc un paquetet que es un script per a hotplug que afegeix i treu linies del
fstab per als dispositius que es connecten i desconnecten.

el cas es que treballa amb un fitxer fstab.base que conte totes les entrades
estatiques, que utilitza com a esquelet per afegir-hi les linies per als
dispositius extraibles i posar-ho tot a fstab.

el cas es que al instal.lar el paquet, vull veure si existeix el fitxer
fstab.base, i en cas de que no existeixi, el copii fstab a fstab.base i mostri
un petit missatge a l'usuari* indicant-li que faci les modificacions
estatiques a fstab.base, que sino es perdran.

la cosa esta en que he posat aquest script de "deteccio" al fitxer
debian/config, pero no m'apareix el missatge ni em fa la copia de fstab.base.

el que no se es si estic fent alguna cosa malament (al debian/rules ja hi he
posat el dh_installdebconf), ni si aques es el lloc indicat per a fer aquestes
operacions (potser millor preinst o postinst?)

altres dades:
- lintian no em dona cap error ni warning
- root@icaro:/espai/packages/autofstab-0.1/debian# DEBCONF_DEBUG=developer debconf ./config
  debconf (developer): starting ./config
  debconf (developer): <-- INPUT medium autofstab/fstab_base
  debconf (developer): --> 10 "autofstab/fstab_base" doesn't exist
- el script en questio:
  #!/bin/sh -e

  FSTAB="/etc/fstab"
  FSTAB_BASE="$FSTAB.base"
  PRIORITY="medium"

  # Avoid re-generation of FSTAB_BASE
  [ -f "$FSTAB_BASE" ] && exit 0

  # Source debconf library.
  . /usr/share/debconf/confmodule

  cp $FSTAB $FSTAB_BASE
  db_input $PRIORITY autofstab/fstab_base
  db_go
  db_unregister autofstab/fstab_base
- el fitxer templates:
  Template: autofstab/fstab_base
  Type: note
   The /etc/fstab.base file needed by autofstab has been copied from
   /etc/fstab.
   .
   This file contains all the static (not for removable devices) entries
   for /etc/fstab, while the rest will be generated by autofstab.
   .
   WARNING: If you want to make any static changes, please place them on
   /etc/fstab.base, as otherwise they will be lost whenever you
   plug/unplug a device or reboot the machine.

moltissimes gracies per adelantat
apa!

PD: tb he empaquetat rtlinux, i el que voldria saber es que s'hauria de fer
per adoptar els paquets a debian, si es que algu els ha de fer servir
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."