Re: Mplayer sense so

Quin escriptori tens? KDE? Gnome?

Tots aquests acostumen a emprar uns programes (arts i esd respectivament) per tal de permetre que soni més d'una fornt d'àudio simultània (per exemple el so d'esdeveniments del sistema mentre es reprodueix música).

El problema és que per tal que això funcioni tant arts com esd s'han "d'apropiar" del dispositiu d'àudio i els altres programes que hi volen accedir no poden fer-ho, ho han de fer a través de arts/esd.

En el teu cas n'hi ha prou que Mplayer tingui compilat aquest suport, i que tu l'orientis de forma adient. Es fa amb "mplayer -ao arts <nom del fitxer>. Prova "mplayer -ao help" per una llista d'opcions suportades.

En el cas de ARTS (desconec bastant ESD) també hi ha la opció de dir-li que alliberi el dispositiu de so al cap d'un cert temps de no usar-lo, per tal que programes que no tinguin suport per ARTS segueixin funcionant. Això es fa a través del centre de control.

Espero que això t'ajudi una mica.

Orestes.

En/na Daniel Parera ha escrit:
Wuenes

Pues aixo, he instalat el Mplayer-k7 i m'he trobat amb que el so no em
va, em surt un missatge d'error
could not open/initialize audio device -> no sound
la imatge es veu correctament

Pero el cas es que juntament amb aquest se m'ha instalat el XMMS (Molt
bo per escoltar musica) i en aquest programa si que va el so, com
ocurreix a tot el sistema.

He instalat el w32codecs, per veure si era akest el problema i re,
segueix sense funcionar.

Fins aviat!!