missatges del kernel

Hola,

Tinc una pregunta: hi ha alguna manera per fer que els missatges del
kernel no apareguin immediatament a la consola? Per exemple,

doriath:~# usb 1-2: USB disconnect, address 2

en lloc d'això m'agradaria que esperés a executar la pròxima instrucció
i quan acabi que surti el missatge, com fa bash quan s'acaba un procés
en background o diu "You have new mail in..." (no deshabilitar-ho
completament).  No sé si m'explico...

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.