Re: Debian GNU/Linux 3.X Bible

Bon dia,
suposo que et refereixes a :

Debian GNU/Linux Bible
Steve Hunger
Ed. Hungry Minds 2001   667 pag.

A mi m'ha agradat molt :-) pero complementat (no massa) amb altres llibres
sobre linux.
Es troba en format pdf i pot "baixar" facilment de la xarxa. "pesa" uns 6,7
MB.
Fins aviat  espero haver-te contestada la pregunta... i si vols mes biblio
(gratuita :-) ) la xarxa en va plena..... aixo si, quasi tota en angles

Antoni Serra Devecchi [serra@rpublica.net]
Debian-GNU/Linux