Fwd: Client de xarxa edonkey2000 per terminal.

---------- Forwarded message ----------
From: --GraP-- <franhp@gmail.com>
Date: Sun, 9 Jan 2005 18:44:37 +0100
Subject: Re: Client de xarxa edonkey2000 per terminal.
To: gnudebian@ya.com

si vas a la pagina web de l'edonkey trobaras el edonkey versió consola
separat de l'entorn gràfic.
el pots controlar desde tots llocs, tot seguit el link:
http://forum.edonkey.com/viewtopic.php?t=69313

On Sun, 09 Jan 2005 18:05:49 +0100, Ivà <gnudebian@ya.com> wrote:
> Sobre el servidor web de l'aMule, et pot ajudar el següent link:
> http://www.amule.org/wiki/index.php/Webserver
> Sobre si hi ha altres clients amb les condicions que demanes, no ho sé.
>
> Salutacions.

> --

"How should I know if it works?  That's what beta testers are for.  I only
coded it."
(Attributed to Linus Torvalds, somewhere in a posting)

--