Re: Pels administradors de la lllista

hola!

doncs per mi seria perfecte, pq això de que no tinguen cap identificació al subjecte es un jaleo.Jo vote perque es fique una identificació clara i curta de quina llista venen els mails. :)

bona nit de reis!

laura
Benvolguts administradors de la llista,

Seria possible que el subjecte dels correus de la llista continguin
quelcom que els identifiqui fàcilment? Vaja, possible sé que ho és, però
us sembla bé? Estic subscrit a altres llistes de correu i totes porten
un afegit al subjecte del tipus [nomllista] de tal manera que facilita
molt el filtratge dels correus entrants.

Què en diu la gent d'això?