Re: Woody o Sarge??

On Mon, Jan 03, 2005 at 03:27:56PM +0100, Miguel Gea Milvaques wrote:
> Estava reproduint la queixa d'un developer que deia que no li reportaven
> els canvis que feia ubuntu a un dels seus paquets

Segur que es pot millorar. De fet se que alguns casos no han anat al
mantenidor de Debian i li han dit "mira, aquí tens aquestes millores",
només han deixat el pedaç en un directori per a que el desenvolupador,
si vol, ho trobe i ho aplique. Ho haurien de posar tot a la BTS.
En altres casos sí qye han treballat al costat dels mantenidors de
Debian.

> De developers que treballen per Ubuntu? Clar, però ho haguessin fet de
> totes totes si no haguessin estat treballant per Ubuntu? Jo crec que la
> resposta és òbvia.

No tant. :)

Per exemple, dubte que Colin s'haguès implicat en debian-installer tot i
que és un desenvolupador de Debian. Però com a la feina li han dit "ale,
a millorar el d-i", pos a això s'ha posat.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/