Re: net-installer al portatil

No sé si et servirà, però jo vaig amb un Acer Aspire 1300 i en el punt en el que a vegades em quedava encallat era definint la targeta gràfica que en aquest model 1300 (no sé si en el 1353) és la Savage.

Quim

En/na Victor Domenech ha escrit:
Hola tothom
primer Bon any !!!!

segon intento instalar amb sarge-net-instaler a un portatil acer aspire 1353LM
i no hem detecta la configuració de la pantalla nones es veuen ratlles
al promt he posat expert26 noacpi video=vga26:off per a que entres en mode text per desprès fer la configuració i ni cas algú ho ha fet ?
si mes no en algun portátil?

gracies

--
   \|/  interactors              | qgil arroba interactors.coop
  \|/    |_ activant xarxes      | http://interactors.coop