Re: Deixar oberta una wifi...

Una solució ben senzilla és muntar un proxy amb l'squid, d'aquesta manera pots donar accés a qui vulguis i, alhora, limitar que no se't mengin tot l'ampla de banda.

Així és com ho fem amb les adsl de guifi.net

http://guifi.net/ca/proxy

Ara mateix en tenim funcionant així unes 8 i alguna amb uns 200 usuaris :)

Lluís

En/na Jaume Sabater ha escrit:

També podeu jugar amb les iptables, pots filtrar inclús per adreça MAC, et pot servir per filtrar el NFS.

El Dijous 29 Desembre 2005 16:01, Xavi León va escriure: