Re: Fora de lloc: Algú sap qui s'encarrega de les traduccions al català del GMail?

A Wednesday 14 December 2005 16:53, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> A Dimecres 14 Desembre 2005 16:21, Xavier va escriure:

> jo ja sé que sóc polèmic però entenc perfectament al Linus .... però no puc
> entendre que hi hagin persones com en Pau que creuen que el català correcte

No posis en boca meva el que no he dit!!! :(

Repassa el fil i veuràs que és un altre el que va fer aquest desencertat
comentari.

Et prego una disculpa,

Pau