Re: Problemes amb locales

Doncs he fet el que em proposes, però segueixo tenint aquest problema. No ho
entenc, doncs en una instal.lació anterior, això no em passava. Llàstima que
l'hagi hagut de reinstalar després d'un intent d'instalació d'una pure64 que
va acabar en bunyol per culpa de que no trobava un tal paquet read-edid...
ara em trobo amb aquest problema de locales. La culpa és meva per no haver
fet cas de la màxima "si funciona, no ho toquis" (però és molt difícil
aguantar-se...) La sortida és ara:

perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
 LANGUAGE = "ca_ES:ca",
 LC_ALL = "ca",
 LANG = "ca_ES@euro"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").

No sé si estarà relacionat amb això, però a la consola de gnome (i a tot el
gnome, crec) el mapa de teclat no es correspon amb el meu, per exemple, en
contes de "-" em surt "/", "]" en lloc de "+", a la ñ no sé què surt... en
canvi en KDE o consola això no passa (?)

Ricard