Re: l'ordinador i la canalla...

Això ja servirà, com a mínim de control...

Gràcies,

Joan

El ds 25 de 12 del 2004 a les 10:24 +0100, en/na Francesc Guasch va
escriure:

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus