konkeror i el java...

Hola,

Acabo de conseguir que el plugin de flash funcioni amb el konkeror
(l'espabilat detecta els directoris del mozilla, etc. on hi ha els
plugins, però si no li dones al botó "cerca nous endollables" doncs
nasti de plasti!!

Per cert, hi ha un paquet, el libflash-mozplugin que em feia petar el
firefox (això em pasa per posar coses que ja em funcionaven bé amb
l'altre plugin que hi ha, el d'Amarillat o algo semblant...). Té una
llista de bugs oberts respectables a
http://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?pkg=libflash-mozplugin

Bueno, ara he probat amb el java, que em funciona als mozilla de fa
temps, però no ho aconsegueixo al konkeror. El plugin és el:

/usr/java/jre_1_5_0/jre1.5.0/plugin/i386/ns7-gcc29/libjavaplugin_oji.so
/usr/java/jre_1_5_0/jre1.5.0/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so
(aquests són enllaços simbòlics, em penso)
/usr/lib/mozilla-firebird/plugins/libjavaplugin_oji.so
/usr/lib/mozilla-firefox/plugins/libjavaplugin_oji.so
/usr/lib/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so
/usr/lib/mozilla-snapshot/plugins/libjavaplugin_oji.so

Doncs la cosa és que jo li dic al konkeror que miri si troba un
endollable(plugin) als directoris:
/usr/java/jre_1_5_0/jre1.5.0/plugin/i386/ns7-gcc29/
/usr/java/jre_1_5_0/jre1.5.0/plugin/i386/ns7/
(els altres, els mozilla, ja el rastreja)
i no troba res...

Les meves preguntes són:

Pot ser que aquest plugin no fuincioni bé amb konkeror (em sonen
campanes que només va bé amb mozilla, però m'extranya)
Algú té el plugin funcionant al konkeror i em pot dir que no faig o faig
malament?

Bona nit!!

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus