No em reprodueix el cd de música

Hola,

no aconsegueixo reproduir un CD de música que poso a la lectora. Ni amb l'XMMS
ni amb el KSCD.
Primer ho intentava des de la lectora de DVD perquè les la únitat principal
(mestre) i és la que uso de lectura, però després de googlejar i veure que al
usar DVD em podria portar problemes (perquè el programa havia d'extreure la
música i després reproduir-la), ho he intentat des de la grabadora de CD-rom,
però amb el mateix resultat.

No em surten errors ni res, i sembla com si reproduís perquè el temps va
passant, però no sona res. El sistema de so funciona perquè des de
Preferències/so/sistema de so, si faig "provar" funciona (i altres sons com
el de benvinguda del KDE funcionen). Al KsCD no he trobat res on es pugui
configurar el tema del sistema de so ni res.

Uso Debian Sarge amb KDE 3.2

ja em direu!
guillem Barba