Re: nou kernel 2.6.9

> Jo ara estic usant el 2.6.8.1 i tinc bastants problemes amb tot el que es
> refereix a /dev. El més clar és lo de no poder grabar CDs des d'usuaris però
> això ja sé que és expressament (per a mi una tocada de collons, si algú no
> vol que els usuaris grabin que no doni permisos), però tampoc m'apareixen
> (per tant no puc ni llegir) on tocaria (si miro el fstab i si vaig seguint
> els enllaços simbòlics) els CDs (ni el lector DVD ni la grabadora de CDs) i
> no hi ha manera de muntar el pendrive.

A mi lo de grabar m'amuïna relativament, perquè només grabo jo (i també
sóc root :-) Però el que no entenc és lo de no poder accedir a les
unitats de CD per veure el contingut... Això que és, un bug? No pot ser
fet a propòsit com lo dels permisos de grabar, no?

Bona nit!

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la