El paquet català de Thunderbird

Fa uns dies que està disponible a unstable el paquet Mozilla 0.8. Vaig fer actualització general i es va instal·lar. Però... el paquet de localització al català encara no ha arribat a aquesta versió i per un tema de dependències es va quedar sense actualitzar.

El cas és que des de llavors només puc obrir Thunderbird si entro en una sessió en anglès perquè si entro en la sessió en català i intento obrir Thunderbird em surt una bonica i mai no vista finestra de Gecko amb un text en vermell que no puc ni copipegar (l'adjunto per si és d'utilitat, només 20k i disculpes però just ara no se m'acut on penjar-la).

Quim

PNG image