Re: Progamari DVD>MPEG

* thus spake Josep Lloret Bosch:

> Voldria poder retallar les escenes musicals i pasar-ho a un altre format tipus
> MPEG, tot i que no sé si representará perdua del so 5.1 com fins ara m'esta
> passant.
> Com que W2K s'hem penja cada dos per tres mentre faig un ripejat, he pensat
> fer-ho sota Debian.
> ¿Algú amb experiència en aquest tema em pot orientar?

Jo no és que tingui gaire experiència, però potser sí que et puc
orientar. Basicament suposo que el que vols es comprimir el video
amb Xvid o similar, i deixar l'audio intacte. Crec que aixo es pot
fer amb el transcode, i és possible que també li puguis dir
directament l'escena que vols (frame inicial i frame final), però
no t'ho puc assegurar.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.