Re: Progamari DVD>MPEG

> Tinc intenció de fer-me una col·lecció d'escenes de películes musicals.
> Fins ara, amb programari sota W2K, he aconseguit ripejar DVD i obtenir fitxer
> tipus *.VOB que, sortosament, xine els reprodueix amb so 5.1
> Voldria poder retallar les escenes musicals i pasar-ho a un altre format tipus
> MPEG, tot i que no sé si representará perdua del so 5.1 com fins ara m'esta
> passant.

ok!

> Com que W2K s'hem penja cada dos per tres mentre faig un ripejat, he pensat
> fer-ho sota Debian.

Molt bona el·lecció!

> ¿Algú amb experiència en aquest tema em pot orientar?

Experiència no tinc, però algo farem.... :P

> He buscat per tot arreu però no em sembla haver trovat res del que busco, tret
> del mencoder que rutlla amb mplayer, però s'em fa molt feixuc
> d'entendre...:-(
L'unic q has de fer és:

apt-get install video-dvdrip

jejje, programa fantàstic q crec q et servirà per fer les dos coses q
estas intentant fer :) (http://www.exit1.org/dvdrip/)
(primer has d'afegir un repositori q el tingui, en pots trobar un a la
web official dl projecte)

> Agrairia moltissim informació al respecte...

Que dius q què? ;)