Re: nou kernel 2.6.9

A Dimecres 20 Octubre 2004 14:52, "Lluís Forns Puigmartí" va escriure:
> jo vaig intentar canviar de la 2.6.7 a la 2.6.8.1 fent servir
> el mateix fitxer de configuració (.config) però internet
> m'anava malament

Sembla que l'script dhclient es defectuós i dona aquest problema, que jo vaig
parit i em va obligar a reinstalar SID des de Sarge...

M'han enviat un script "arreglat" que he fet servir per substituir el que ve
per defecte.... no sé si funcionará, doncs encara no he canviat de kernel, ja
que ara mateix tinc el 2.6.8.1

No sé si es poden enviar fitxers adjunts a la llista, tot i que suposo que no.
Si t'interessa, tel puc enviar en privat...

--

Salutacions,
Josep