Re: script fstab

i si no vols entrar a les tripes de la teva debian, hi ha una comanda anomenada:

update-rc.d

amb la qual amb un script situat a /etc/init.d/ i tu tambe colocat al mateix directori (aixó ultim no se si fa falta realment, pero jo em poso :), i amb unes sencilles opcions (depenent del que vols) ell mateix fa els links necesaris a cada /et/rcx.d amb el numeret que l'hi hagis destinat o s'el posa ell mateix. Pensa que a l'igual que pots posar scripts ,per a que es llencin, pots anular la arrencada d'algun servei que no t'interesi que arrenqui sol, pero tampoc t'interesa desinstalar-lo (per a aixó de "mare meva quants ports tinc oberts!"...)

de totes maneres, aixó del /etc/rc.boot/ no ho sabia, i suposo que anira molt be per a la majoria d'escripts que la majoria poguem fer.
apa

8-)

El Wed, 20 Oct 2004 16:57:24 +0200
Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net> va i dice:

#* thus spake Jaume Sabater:
#
#<snip>
#
#> Bàsicament això: En els /etc/rc[S1-5].d els scripts han de començar per "S",
#> en els /etc/rc[06].d han de començar per "K". El número que segueix a "S" o
#> "K" ens ordena el procés d'arrancada o parada. És a dir, arrancarà abans
#> el /etc/rc2.d/S20apache que el /etc/rc2.d/S99rmnologin.
#
#Hi ha una altra alternativa a això, que consisteix en posar l'script
#directament a /etc/rc.boot/. D'aquesta manera ho tens separat dels
#altres i no cal preocupar-se de links, runlevels, i coses d'aquestes.
#
#Jo per exemple tinc això:
#
# ~ $ cat /etc/rc.boot/rtc-setup
##!/bin/sh
#
#test -w /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq || exit 0
#echo "1024" > /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq
#
#(exigències del MPlayer)
#
#--
#ernest
#
#That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
#It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
#--Irvine Welsh, Glue.
#

*que no sigui massa tard quan decideixis fer servir criptografia   *
*que no sea demasiado tarde cuando decidas usar criptografía.      *
*gpg --keyserver ldap://pgp.surfnet.nl:11370  --recv-keys 2E402485 *
vurcielago@jabber.com