Re: script fstab

Hola:

A Dimarts 19 Octubre 2004 20:15, muzzol va escriure:
> el problema és que si no tens l'opció noauto al fstab es munta com a root,
> encara que posis user i tot això dels guid i uid.
> solució?
> jo tenc posat que sigui noauto i després tenc un petit script que
> cada vegada que inicio una sessió comprova si tenc la partició muntada.
> potser no és molt elegant però em funciona.

Com ho fas això de comporvar si tens la partició muntada? Tinc algun "cutre"
script i m'aniria molt bé incorporar això. Ho sabia fer  amb DOS, però al
passar-me a linux no se com fer-ho. Hi ha posats, hi han dos coses que sabia
fer amb dos, però no se com es fam amb linux:

- Hi ha un equivalent _senzill_ del autoexec.bat que permeti executar
programes com root? (com usuari normal no tinc problemes: ho fico a
~/.kde/Autostart).

- Com afegir un camí al path? (l'equivalent del "set P=%path%" i "set path=C:
\sys\utils\apps\db;%path%" del dos).

Gràcies i salutacions. Pep