Re: espai lliure i xmule...

era això :-(

però em penso que el que fa l'xmule és, si et baixes una peli de, posem
600mb, crea un fitxer, d'entrada, de 600mb al seu directori temporal
~/.xmule/temp O sigui que en teoria ja t'ha ocupat 600mb de disc dur...
Però si després canceles la baixada de la peli quan portaves baixats
100mb només s'alliberen 100mb!! La veritat és que no ho entenc...

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la