Re: espai lliure i xmule...

> Al meu disc dur li falta una mica d'espai i vaig veure que en part era
> perquè m'estava baixant 6 pelis amb l'xmule. per sol3lucionar-lo vaig
> cancel·lar la baixada de 4 de les pelis, però veig que l'espai al disc
> dur està ocupat igual (tot i que els fitxers temporals han desaparegut
> del directori de l'xmule). Sabeu si l'xmule envia els fitxers
> cancel·lats a un altra banda i per això no m'allibera l'espai?

Si instal·les aMule en comptes de xMule (aMule es compatible amb xMule,
aixi que no et preocuipis, t'agafarà autimaticament les descàrregues y
la configuració), té la opció de guardar l¡esapi per a els arxius
sencers, així no et tornarà a passar ami mes aquest problema. A més,
aMule te molt millor suport de transferencia quan l'espai lliure es
escàs, al menys segons la meva experiència ;-)

Vagi bé!