Es així? Confireu-ho

tinc una ati radeon 7000, trobé que he habilitat l'acceleració gràfica, però encara no m'ho crec. Vull que ho mireu i em digueu si es així? El glxinfo mira el fitxer XF86Config-4 per determinar si s'utilitza l'acceleració? i el agpmode que s'esta ejecutant?, o no mira cap fitxer, o fitxer registre, i ho comprova directament sobre el hardware?, per que es així com funiona? i no perque ho diga el XF86Config-4 o un altre fitxer.
Gràcies.
Gana 1.000.000 de Euros cada día sin pagar nada
http://loterias.ozu.es/lotonazo/
Correo enviado desde http://www.ozu.es