Re: Alternativa a Lotus Notes

Per lo que conec de Lotus Notes/domino no hi ha un gestor
d'incidencies. En el Lotus notes te pots crear bases de dades seguint
una serie de formularis i guardar-les per llavors posar-hi dades.
Les mes usuals són les de bitacora (que són les que utilitzem per dur
les incidències a la empresa on treballo). Com un TODO del
departament.

La alternativa més vàlida seria algún client imap del pal Evolution
(suposo que està bé, jo el trobo odiós, no entrarem en això). Jo
posaria thunderbird.
Mes algún servidor Ldap per dur les adreces de correu corporatiu, mes
algún wiki per la db documental, mes un imap per poder compartir
busties de correu (courier-imap).

I crec que no em deixo res

En conclusió que no hi ha res en linux que s'assembli al Notes. Si
aceptamos herramienta groupware com el phpgroupware ;-)

I el rt aquest no es que funcioni gaire bé.
Aqui teniu algunes alternatives de report/gestio d'incidències:

MyHelpDesk:
http://sourceforge.net/projects/myhelpdesk/

PHProjekt
http://www.phprojekt.com