Re: X remota

* thus spake laura:

> Els dos son semblants, i practicament els q he pogut trobar diuen els
> mateixos passos... bé, tot pareix funcionar fins que arribe al moment
> clau d'arrancar les X, i es que en tots diuen que faça o un startkde o
> un gnome-session... molt maco... però i si s'ha d'arrancar un servidor
> de les X que _nomes_ te instal.lat el icewm com a gestor de finestres??????

En lloc de 'startkde' escrius 'icewm' o la ordre que sigui per executar
l'icewm. Pensa que tots els altres programes, si els vols executar a la
màquina remota, els hauràs d'arrencar amb el mateix procediment; anant
al menú normal i corrent no... SI NO M'EQUIVOCO, eh? :-)

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.