Finestre kmail-kaddressbook: no botó de "Bé"·

Hola a tots:

Faig servir kmail i debian-sarge. Des de fa uns dies, en el "redactor" del
kmail al punxar a la barra amb "..."  del camp "A:"  per escollir la adreça
de correus electrònic, se m'obre una finestre enorme de forma que el botó de
"Bé" queda fora de la finestra. Tinc que canviar la mida de la finestra i
moure-la cap a munt varis cops per poder accedir al botó de "Bé": bastant
enutjos.

Algú sap com es canvia la mida d'aquesta finestra. He mirat al fitxers de
configuració de kmail, kontact i kaddessbook, però no ho se trobar. Per altre
banda, això només me deu passar a mi ja que al google no trobo cap comentari
al respecte.

Gràcies, de nou, per la vostre ajuda. Pep Roca