espai lliure i xmule...

Hola,

Al meu disc dur li falta una mica d'espai i vaig veure que en part era
perquè m'estava baixant 6 pelis amb l'xmule. per sol3lucionar-lo vaig
cancel·lar la baixada de 4 de les pelis, però veig que l'espai al disc
dur està ocupat igual (tot i que els fitxers temporals han desaparegut
del directori de l'xmule). Sabeu si l'xmule envia els fitxers
cancel·lats a un altra banda i per això no m'allibera l'espai?

Gràcies,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la