Re: Possible error greu del nou instal.lador

> Hola,
>
> M'he posat a instal.lar una Sarge a partir de CD-ROM (netinstall) i m'he
> trobat amb un comportament que crec que no és correcte:
>
> En arribar a la secció de particionat del disc (opció manual), estava
> editant les particions /sense salvar en cap moment/, i aleshores he anat
> un moment a la secció de configuració del RAID, COSA QUE HA PROVOCAT QUE
> SE SALVÉS A DISC LA TAULA A MIG EDITAR, I SENSE AVISAR!!
>
> Crec que no s'hauria de permetre. No sé si algú pot reproduir el
> problema i, en cas que es confirmi, reportar-ho.

> [...]

Casualment m'acabava de baixar la netinst de 15 de setembre per instal·lar
un raid1 per programari ... amb la rc1 no he vist el comportament que
comentes però com que el grub no volia instal·lar-se he optat per baixar
la current perque he vist un report que havia funcionat amb / raid sense
/boot amb expert26 ...

Dintre d'una estoneta ja us diré què ...