El k3b els dvd i la mare que ...

Bones !!!

Rés que no hi ha manera ... i això que hi porto uns dies amb la banya
clavada.

El k3b, per cert una cucada, es nega a crear un dvd de dades ... primer ja
vaig tenir de fer-me els paquets a partir de les fonts perque deia que no
trobava les dvd+rw-tools, que hi eren !!! ... i la veritat és que pensava
que havia fet alguna pifia i era culpa meva, he tret el hold del k3b i
k3blibs i rés amb l'actualització tampoc camina ...

Algú em pot donar un cop de ma, de peu o del que sigui ...