[no subject]

Hola, sóc nou amb açò de les llistes de correu i no sé si és ací on he de
preguntar la meva qüestió, però tenint en compte el meu anglés crec que ací és
el millor lloc.
Bo, en principi he de dir que no sóc usuari de debian, però duc uns mesos
investigant l'utilització d'aquest, per tal de, algun dia, passar-me. En
aquestos moments utilitze SuSE, i fins ara, no m'ha donat bons resultats;
l'Apache em penja l'ordinador, el samba no em funciona, els paquets rpm em
duen cagalló per sèquia, l'amule fa algun tipus de bucle que em carrega
l'ordinador als dos dies, no he aconseguit instal·lar el corrector de català
decentment (ISpell o MySpell, o algo aixina), el YaST es nega rotundament a
insta-lar-me res, etc... pot ser sóc l'únic usuari de Linux que de quan en quan
he de apagar l'ordinador amb el boto.  En cara i així, vull continuar amb
linux pq en windows era pitjor (increïble, però cert).
Bé, després d'haver-me desfogat, la pregunta es molt senzilla:
 ¿Amb Debian Sarge i Gnome, puc mantindre connectats dos (o més) usuaris al
mateix temps al servidor X? No sé com és a les altres dist., però a la SuSE
les 6 primeres F (F1, F2, etc..) són per a les consoles (açò és comú a totes
les distr., crec), i a partir de l'F7 són per als usuaris X, i en pot tindre
fins la 12. Crec que aquesta és l'única qüestió que em falta solventar per
decidir-me a instalar debian.
També m'agradaria saber si aquesta funció depèn del kernel, el KDE, el Gnome,
del servidor X, o és autòctona del SuSE.

Gràcies per la vostra paciència.