Re: mldonkey per apt

crec k l'han tret de sarge (hi va haver molts programes k van solicitar sortir de Sarge quan van saber que anava a ser stable), però a SID hi és.

En/na Ricard ha escrit:

Hola. Com que tenia certs problemes de memòria al executar el mldonkey que vaig instalar a mà (se la menja tota, i no ho he pogut solucionar a pesar de que he provat tot el que se'm va sugerir a la llista), he volgut provar d'instal.lar-lo per apt-get, però em diu que el paquet mldonkey-server no existeix. Jo recordo haver-lo instal.lat així abans de decidir-me a fer-ho a mà a partir de les fonts més recents. Potser l'han tret? algú ho sap?
Gràcies