Re: El text surt de la pantalla...

Pots dir quina tarjeta gràfica té el portatil ?
El problema recau en el modul del framebuffer que fas servir. En la
linia que dius especifiques que no faci servir el modul vga16 per
arrencar en framebuffer. Una altra opció és indicar-li exactament el
mòdul en el que vols arrencar o que no t'arrenqui amb mode framebuffer,
vga=normal per exemple.

Ramon