algú sap com mirar la tele?

estic intentant configurar la meva targeta Avermedia per mirar
la televisió sota linux. Després de llegir documentació he
compilat tots els mòduls pertinents al kernel (2.6.6) i sembla
que hauria d'anar, però el XawTV em mostra una pantalla en
blau. Després de perdre els estreps un parell de vegades vaig
obrir una sessió gràfia anidada dins una sessió d'usuari, a la
sessio anidada i vaig entrar amb root i allà, tot i que no puc
veure la tele, si demano la llista de canals m'apareix allà la
imatge estàtica del canal, i a més puc sentir l'audio. Alguna idea
d'on pot ser l'error?
L'única idea que tinc és que podria haver-hi algun problema amb
permisos i tindre mal configurada la tarja gràfica (una GeForce
MX160).
Qualsevol idea és benvinguda, perquè estic bastant perdut.

moltes gràcies