Re: No puc bootar amb cap kernel 2.4!!

* [10/06/04 11:36] Gerard Forns:

> Però al intetar instalar-hi qualsevol  kernel 2.4,  el Barebone es queda
> penjat a :
>
> Uncompresing linux... Ok, booting the kernel
>
> [...]
>
> Estaria mol agraït si algú em podes donar alguna idea del que podria
> fer... estic desesperat!!

No em facis gaire cas, però jo diria que és el processador.

O sigui que el kernel intenta executar un codi que el
processador no entén. Tot i que m'estranya perquè els kernels
de Debian em sembla que els fan compatibles amb 386.

Aquest problema ja el van comentar a aquesta llista fa temps
però no sé com va acabar.

--
ernest