Re: Targetes wireless

A Divendres 04 Juny 2004 20:19, Quim Gil va escriure:
> Tinc POR!!
>
> He trobat un paio que em ven aquesta Buffalo etc que comentes, però ell
> diu que no te clar que pugui funcionar amb Linux. Er... em puc fiar de
> tu?  :)

Ostres  que la meva trageta funciona SI!
Es una  (segons posa a la caixa): "wli-cb-g54a-3.
La vaig instal·lar a la primera (per això no ho recordo gaire)
Vaig anar al Google, em va envia a sourceforg.net
No recordo si del CVS o amb tar vaig baixar les fons del del driver
ndiswrapper. el readme explica que has de dir  on tens els arxius *. inf del
driver de windows ho vaig mirar al  cd la tarja. make, make install, segons
el readme i funciona et poso els logs:
***************************
Jun  4 20:08:23 miloca kernel: ndiswrapper version 0.7 loaded
Jun  4 20:08:23 miloca kernel: ndiswrapper adding bcmwl5.sys
 Jun  4 20:08:48 miloca kernel: cs: IO port probe 0x0a00-0x0aff: clean.
Jun  4 20:11:00 miloca kernel: PCI: Enabling device 0000:02:00.0 (0000 ->
0002)
Jun  4 20:11:00 miloca kernel: wlan0: ndiswrapper ethernet device
00:07:40:dc:5f:59 using driver bcmwl5.sys
**********************************
L'engego amb ifup wlan0
La secció a interfaces  corresponent a wlan0 es:
******************************
iface wlan0 inet static
	address 10.125.0.10
	netmask 255.0.0.0
	network 10.125.255.0
	broadcast 10.125.225.255
	gateway 10.0.0.1
	wireless_mode managed
	wireless_essid  DW-B-200-xxxxx
	wireless_channel 7
	wireless_nick font
	wireless_key "la clau de 128"
El missatge te l'envio  des del portàtil.
Que "aquesta", la que jo tinc col·locada  funciona  segur!
Però ara explicare un cas :
Vaig posar adsl amb wanadoo, un pack wifi. El modem-router inventel , que per
cert  a dins te un Linux i pots entrar i veure els arxius, programes,.... no
em funcionava més de 5 minuts,  el pack portava una tarjeta externa del
format d'una pcmcia  amb antena desplegable i un cable usb de 1 m,
interesant, donc pots moure l'antena sense moure el portatil,.. el vaig
conseguir instal·lar, pero no vaig connectar, tinc els logs que ho proben. Em
canvien el modem, vaig tornar tot el pack i el nou usb que es o més ben dit
sembla identic no funciona!!!!
Estic preparant un missatge en angles (uf!!!)  per la llista dels que fan els
drivers atmel, a dins es veu que te una variant que no té el firmware a punt
o alguna cosa així
Molta sort!

Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.6.6