Re: EMule

Podries usar mldonkey, que clarament es millor que la resta.
Et permet connectar-te alhora a les xarxes donkey, fasttrack (kazaa),
soulseek, gnutella, bit torrent....

A mes no peta, treballa com a un servidor en la teua màquina i després pots
usar diferents interfaces gràfics (sancho, kmldonkey, ....) o treballar via
telnet.

Amb apt-get pots conseguir el servidor i un interface (encara que es un que a
mi no m'agrada, jo et recomane "sancho").

Sort.

--
Pau Novella Garijo
IFIC tel: +34 963543722