Re: PMF Debian (era: Re: Problemes variats amb el teclat)

On Sun, May 16, 2004 at 07:36:43PM +0100, dds@correu.urv.es wrote:
> A mi m'agrada la proposta de http://debiancat.info: Preguntes Més Freqüents a
> prova d'usuaris novells.

No dic que sigui mala idea. Però si et fixes en aquesta llista
per exemple, hi ha molt poques preguntes freqüents. La majoria
són coses poc freqüents. O encara que el problema sigui similar
("no em funcionen les X") normalment no hi ha una solució única
per tots els casos.

Aquesta és la raó per la qual no hi ha bones guies per Debian,
ni en anglès. Si són simples no serveixen per casos concrets, i
fer-les molt detallades és absurd perquè ja hi ha la
documentació dels programes, pàgines del manual, etc. No ho sé,
és un tema que em preocupa però la veritat és que no hi veig
cap solució :-(  Potser ens hauriem d'esforçar més a fer que
tot funcioni bé amb la intervenció mínima de l'usuari, i així
la gent (jo incluït) no tindria tants problemes.

--
ernest