mailfilter (anti spam)

Hola
Utilitzo mailfilter per eliminar l'spam del servidor de correu del meu ISP.
Spamassasin no em serveix de res doncs tinc entès que els descarrega
igualment, i el que vull és que s'esborrin en el servidor, tinc una connexió
per mòdem 56K i no em puc permetre segons quins luxes. No va malament, encara
que he hagut d'aprendre unes mil maneres d'escriure la paraula "penis" per
configurar els filtres :-)
La cosa és que, pel que he trobat a la documentació, mailfilter només pot
aplicar filtres en els camps "Subject" i "From". A mi m'interessaria filtrar
també segons el que posi en el cos del missatge. Algú sap si mailfilter pot
fer-ho? Si no és possible... Hi ha algun altre programa capaç de fer-ho?
Gràcies