millorar l'eficacia spamassassin

Hola a tots,

tinc instal·lat l'spamassassin via apt-get (així k la configuració, si en té,
és la k m'ha fet per defecte l'apt-get) i uso el Kmail, on he fet un parell
de filtres (era el que deia que havia de fer, em sembla k a la web del Kmail)
un que fa passar tots els missatges menors d'un tamany per l'spamassassin i
un altre que filtra els que pròpiament l'spamassassin ha marcat com a
"malitos".

la qüestió és que em funciona (perquè algun missatge em filtra) però n'hi ha
molts (la majoria d'aquests que et venen amb arxius adjuntats) que em passen.
Hi ha alguna forma de fer més eficaç l'spamassassin? hi ha algun programa o
web on indicar els missatges que reps perquè l'spamassassin "aprengui"?

gràcies
--
Guillem Barba
Webmaster de www.parlem-ne.net: opina sobre el nostre entorn social