Re: Traduccions mozilla

la variable language permet definir mes d'un idioma, en teoria si no troba
el primer passa al següent i així successivament.

si vols generar els teus, primer has de definir
els locales que vols al fitxer, el meu es veu així:

ca_ES ISO-8859-1
ca_ES.UTF-8 UTF-8
ca_ES.UTF-8@euro UTF-8
ca_ES@euro ISO-8859-15
en_US ISO-8859-1
en_US.ISO-8859-15 ISO-8859-15
en_US.UTF-8 UTF-8
es_ES ISO-8859-1
es_ES.UTF-8 UTF-8
es_ES.UTF-8@euro UTF-8
es_ES@euro ISO-8859-15

en teoria no farien falta tants, però be. una vegada modificat l'arxiu has
d'executar el comandament locale-gen que fa una "compilació" dels locales
que li has indicat abans. a partir d'aquí ja només falta exportar les
variables com posava l'altra missatge.
per internet està ple d'informació sobre els locales, san google escoltarà
la teva plegària si la formules correctament.

Lluis, vares dir:

>El 05/05/04, a les 20:49:26, muzzol ens deleità amb les següents
>paraules:> tens les variables dels locales exportades al català?

>oooooooooh!!
>aixo es per a determinar prioritats en els idiomes? (LANGUAGE)
>si es aixi, pq hi es en una variable (LANGUAGE) i no en les altres?
>es que no he entes mai pq n'hi ha d'haver tantes...
>algun documentet tipus howto o algo que ho expliqui?
>
>mooooltes gracies!

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>