Unidentified subject!

Hola,

Més que pel suport ATA sembla el típic error de manca de suport
per al sistema de fitxers. Uses Reiserfs?

Hauries de compilar-ne el suport en el kernel però primer prova d'afegir
l'entrada corresponent a l'initrd en el fitxer de configuració corresponent
al kernel en el gestor d'arrancada.

Abans de compilar comprova això. Si no toca compilar (hi ha 1000 maneres i
molts documenta ja escrits ) aqui la recepta de kernel.org:

# cd /usr/src/
# wget http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/linux-2.6.5.tar.bz2
# tar jxf linux-2.6.5.tar.bz2
# ln -sf linux-2.6.5 linux
# cd linux
# make menuconfig
# make
# make install && make install_modules

I modifica la configuració del lilo/grub d'acord amb el què t'instal·li.
Qualsevol altra guia et serà més útil...Però ja que demanes...

Llegeix una mica (específic de Debian):

http://www.desktop-linux.net/debkernel.htm

Fins aviat

A Dilluns 03 Maig 2004 21:36, Miquel Cubells i Gonzalvo va escriure:

Doble titulació a la Politècnica:
   http://www.eupmt.es/politecnica/doblet.pdf