Problemes amb els moduls madwifi i una 3com 3CRPAG175

Molt bones.
M'estic trobant amb problemes amb una targeta WIFI 3com.
Bé porta el xip atheos o sigui que necessito els drivers de madwifi.
Fins aquí cap problema.
Els problemes els començo a tenir a l'hora d'insertar l'últim mòdul:

#insmod driver/ath_pci.o
driver/ath_pci.o: init_modules: No such device
Hint: insmod errors can be caused by incorrect modules parameters,
including invalid IO or IRQ parameters

En fi, que no és capaç de trobar el dispositiu, la targeta.
Aquí em trobo estancat.
Quan inserto la targeta la pcmcia no reconeix res, "empty" i a més no
dona corrent a la wireless.
Així sóc incapaç de saber quin IRQ o IO li correspon.
He revisat tots els logs i /proc en busca d'alguna referència però sense
èxit.
I esclar em dona la impressió que estic en un bucle, si no es carreguen
els moduls, no puc saber IRQ o IO i si no tinc IRQ o io no puc carregar
els moduls.

En fi, espero que algú em pugui donar un cop de mà.
Moltes gràcies.