Re: rellotge boig

A Dijous 08 Abril 2004 21:10, Ricard Pradell Buxó va escriure:
> Hola
> Tinc una màquina dual amb XP i Debian, el problema el tinc des de que hi ha
> hagut el canvi d'horari, doncs cada cop que engego en Debian, el rellotge
> s'avança dues hores o més... el fet és que avui, dia 8 d'abril a les 21:15
> marcava el dia 10 a les tres de la matinada. Algú sap què és el què em passa?

A mi també m'ha passat. Això és que el Windows està boig, com tú dius, i en
lloc d'oferir un manegament com déu mana de les zones horàries, es pren la
llibertat de camviar l'hora directament a la BIOS, afectant als possibles SO
que tingues a l'ordinador.

La solució és que camvies l'hora una altra vegada a la BIOS (dues hores
menys de l'actual) i ja ho tens solucionat (és clar que Windows et dirà que
el teu rellotge va retrtasat dues hores, però no crec que t'importe massa,
no? ;-)

Salutacions,

--
Francesc Alted