Re: Problemes amb el Kernel 2.6

El 30/03/04, a les 13:39:34, Jaume Soler i Mir ens deleità amb les següents paraules:
> Bé, ignorant l'error i pensant que ja està instal·lat el kernel,
> reinicio però realment no ho tenia al lilo.
> Al ficar que arrenqui la imatge des de lilo (/boot/vmlinuz-2.6.4) em diu
> que és massa gran:
> [...]
> Fatal: Kernel /boot/vmlinuz-2.6.4 is too big
> [...]
> He mirat la mida del mateix i és d'uns 4MB, no crec que sigui
> massa gran o per quina raó em podria dir que és massa gran???
>
> Per cert, amb aquest ordinador tinc la partició /boot en els primers
> [...]

Tens dues solucions complementaries:
- fer una imatge comprimida amb bzip (bzImage)
- compilar al nucli nomes allo estrictament necessari i posar la resta
  com a moduls

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."